SKATE ART – EXPO @matdisseny FAT CAOS ( TERNI) ITALIA

skateart_ternifestival_matdissenyAprofitant que tenia aquest post pendent al borrador d’entradres … actualitzo de nou el meu blog personal, aquest cop fent referència a l’última exposició que vaig realitzar, del projecte artístic: #SkateArt era l’estiu del 2014,  quan vaig organitzar la meva primera mostra de Skate Art, tot va ser gràcies a l’ Eduard de Pobes i l’ Anna Solsona Armengol que em van oferir exposar a la meva ciutat natal #Manresa Vaig començar sol aquesta aventura però amb el temps han aparegut nous amics/gues i companys/es com : Albert Soldevila · Illustration Pons Guitars Clàudia Rigby Marcos Cabrera Rakkks Artwork Maria Callizo Ceskus Pep Perez Torra i l’última col.laboració ha estat, amb un dels meus referents del anomenat #StreetArt en dR. HOFMANN 27 . Vull Donar les gràcies a tots i totes els que heu col.laborat, així com als diferents espais on ha s’ha realitzat l’exposició: Espai Rubiralta Sho Bcn State La Nyàmera Vic Vermuteria Santa Rita Caribbean Sport Shop , de Manresa a Barcelona, Vic, Madrid i l’última ciutat a Terni (Itàlia) aquesta vegada al FAT CAOS  després de ser seleccionat pel Terni Festival, organitzat pel museu  CAOS – Centro arti opificio siri L’exposició es va inaugurar el 9 de  Setembre i va estar visible fins el 25 de Setembre del passat 2016; va ser una gran experiència personal, el veure com el teu esforç i treballs són apreciats, fora de casa, per persones que no et coneixen. Un viatge d’unes setmanes, que es va convertir en uns mesos, on vaig tenir la sort de conèixer i fer nous amics i descobrir llocs inolvidables, durant el llarg trajecte del viatge; Aprofito també per donar les gràcies a la meva família Italiana i a la meva parella, per tot el suport que vaig rebre per poder realitzar aquesta exposició a Itàlia.

Anuncis

Deixa un comentari

